»Kot je razumeti, naj bi bila nacionalna platforma na voljo različnim javnostim, posameznikom in organizacijam, tudi v javnem sektorju, in sicer za različne namene, lahko tudi za obdelave osebnih podatkov.«
»Če so sistemi generativne umetne inteligence uporabljeni tako, da npr. javne institucije ali podjetja vanje vpisujejo podatke svojih strank, zaposlenih, oziroma glede na to da ponudnik sistema umetne inteligence obdeluje osebne podatke uporabnikov, je treba upoštevati vsa pravila s področja varstva osebnih podatkov.«
»Pri tem je posebej problematična netočnost podatkov oz. halucinacije in nezmožnost izbrisa podatkov, popravka, seznanitve z lastnimi podatki.«
»Uvajanje tovrstnih rešitev brez tehtnega premisleka o tem, kakšne posledice lahko imajo za posameznike, njihove temeljne pravice in svoboščine ter družbo kot celoto ima lahko daljnosežne posledice.«
»Mislim, da je bila narejena neizmerna škoda (...) Skoraj 900.000 ljudi – ali pol Slovenije – je izpostavljenih nevarnosti in nikoli ne bomo vedeli, ali in kdaj bodo ti podatki uporabljeni.«
»Dejstvo je, da je samo hitra informacija res uporabna informacija, če prosilec čaka na postopek pred informacijskim pooblaščencem, ki povprečno odloča 30 dni, nato na odločanje sodišč, lahko informacija izgubi svojo vrednost, izgubi svoj pomen. Zato je teh postopkov še vedno preveč, še vedno predolgo trajajo.«
»Ne strinjamo se z idejo o spremljanju vseh e-poštnih sporočil ali sporočil na platformah, kot sta WhatsApp ali Messenger. Zaščita naših otrok je pomembna, vendar jo moramo doseči drugače. Ne na način, ki bi pomenil kršitev zasebnosti milijonov ljudi. To je nevarno in bi se lahko zlorabilo. Zato smo to do zdaj zavračali in bomo zavračali tudi v prihodnje.«
»Hkrati predlagani tehnični pristop temelji na avtomatiziranih orodjih za analizo vsebin, ki ima visoke stopnje lažno pozitivnih rezultatov, kar ustvarja tveganje, da bi bili nedolžni uporabniki neupravičeno obtoženi.«
»Ta izjema dokazuje, da notranji ministri držav članic natančno vedo, kako nezanesljivi in nevarni so algoritmi za vohunjenje, ki jih želijo uporabiti za nas državljane. Ministri sami ne želijo trpeti posledic uničenja digitalne zasebnosti korespondence in varnega šifriranja, ki bi nam ga vsiljevali.«
»Evropski varuhi osebnih podatkov smo predlagali komisiji, naj predlog spremeni, da bo skladen z načeli nujnosti in sorazmernosti in da ga ne bo mogoče razumeti kot ukinjanje ali oslabitev šifriranja komunikacij na splošno.«
»Vsekakor bi po mnenju Informacijskega pooblaščenca moralo končno besedilo takšnega zakonodajnega akta strogo upoštevati načelo sorazmernosti in nujnosti in bi morale biti vključene varovalke, s katerimi bi se preprečevalo neutemeljen množični nadzor nad komunikacijami.«
»Ne strinjamo se z idejo o spremljanju vseh e-poštnih sporočil ali sporočil na platformah, kot sta WhatsApp ali Messenger. Zaščita naših otrok je pomembna, vendar jo moramo doseči drugače. Ne na način, ki bi pomenil kršitev zasebnosti milijonov ljudi. To je nevarno in bi se lahko zlorabilo. Zato smo to do zdaj zavračali in bomo zavračali tudi v prihodnje.«
»Hkrati predlagani tehnični pristop temelji na avtomatiziranih orodjih za analizo vsebin, ki ima visoke stopnje lažno pozitivnih rezultatov, kar ustvarja tveganje, da bi bili nedolžni uporabniki neupravičeno obtoženi.«
»Ta izjema dokazuje, da notranji ministri držav članic natančno vedo, kako nezanesljivi in nevarni so algoritmi za vohunjenje, ki jih želijo uporabiti za nas državljane. Ministri sami ne želijo trpeti posledic uničenja digitalne zasebnosti korespondence in varnega šifriranja, ki bi nam ga vsiljevali.«